«Маркетингтегі инновациялар: трендтер мен стратегиялар» тақырыбындағы дөңгелек үстел «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы

2024 жылдың 19 ақпанында «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы ғылыми-зерттеу жұмыстарының аясында және интеллектуалды студенттік үйірменің жоспарына сәйкес «Маркетингтегі инновациялар: трендтер мен стратегиялар» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастырды.

Іс-шараның мақсаты: Маркетингтегі соңғы трендтер мен инновацияларды талқылау, сондай-ақ маркетингтік науқандарды сәтті жүзеге асырудың тиімді стратегияларын анықтау.

Ұйымдастырушылар: оқытушылар ф.ғ.м., Сағырбаева Д.Е. // э.ғ.м., Ақбергенов Ә.Е. және аға оқытушы э.ғ.м., Болтаева А.А.

Қатысушылар: маркетинг саласындағы жетекші компаниялардың өкілдері, инновациялар және технологиялар бойынша сарапшылар, академиялық қоғамдастық өкілдері:

  1. Әбиев Тимур Әнуарұлы (Қазақстан Республикасы Аудиторлар палатасының атқарушы директорының орынбасары)
  2. Смыкова Мадина Раисовна ф.ғ.к., доцент. профессор (Almau университеті)
  3. Таипова Сабина Қазақстандағы EPAM кадрлық менеджері
  4. Зейнолла Шолпан «Itour», жоба жетекшісі (бренд менеджер, маркетинг бөлімі)
  5. Түркеева Күләш Әмірқұлқызы, э.ғ.к., доцент. Қазақстан Республикасы Ғылым және білім министрлігі Ғылым комитеті Экономика институтының Жаһандану және әлемдік экономика бөлімінің меңгерушісі
  6. Сержанов Бауыржан Ерланұлы. Басқарма төрағасы – «SANA халықаралық ғылыми зерттеу орталығы» АҚ бас директоры
  7. Тәліпов Тимур Тоолайбекұлы. «SANA» халықаралық ғылыми зерттеу орталығы» АҚ басқарма төрағасының аппарат басшысы
  8. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамы
  9. Менеджмент және маркетинг кафедрасының 1 және 3 курс студенттері

Спикерлер:

  1. Жакибаева Дінмұхаммед – МжМ 4 курс студенті «Маркетинг: стратегиялар мен перспективалар» тақырыбымен
  2. Филимонова Милана – МжМ 3 курс студенті «Қазақстандағы маркетинг және цифрлық маркетингтегі инновациялар» тақырыбымен
  3. Колпащиков Сергей – МжМ 4 курс студенті «Маркетингтік аудит: концептуалды тәсілдер мен шешімдер» тақырыбымен
  4. Толкачева Виолетта – МжМ 3 курс студенті «Маркетингтік PR қозғалыстары және бизнестегі табысқа құралдардың әсері» тақырыбымен
  5. Жумагалиева Бахтыгул – МжМ 2 курс студенті «Tik Tok тренді мен стратегиясы» тақырыбымен
  6. Ильясов Берик – МжМ 1 курс студенті «Инновациялық маркетингті киберспорттық қызметте қолдану» тақырыбымен
  7. Бағдат Жанель – МжМ 1 курс студенті «Қазақстандағы заманауи бизнестегі маркетингтік инновациялар» тақырыбымен.

Қорытындылар мен ұсыныстар:

  1. Заманауи маркетингте инновация басты рөл атқарады, сондықтан компаниялар жаңа технологиялар мен трендтерді үнемі бақылап отыруы керек.
  2. Жекелендіру және бірегей пайдаланушы тәжірибесін жасау табысты маркетингтік стратегиялардың басымдықтары болып табылады.
  3. VR, AR және машиналық оқыту сияқты жаңа технологияларды енгізу жарнамалық науқандардың тиімділігін және аудиториямен өзара әрекеттесуді айтарлықтай жақсарта алады.
  4. Тұрақты маркетинг барған сайын өзекті бола түсуде, сондықтан компаниялар экологиялық және әлеуметтік жауапты науқандарды құруға назар аударуы керек.

Дөңгелек үстел нарықтағы бәсекеге қабілетті позицияны табысты ұстап тұру және заманауи тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін маркетингте үнемі инновациялық даму қажеттілігін жалпы мойындаумен аяқталды.

Қорытынды. Қойылымның көрнекілігі мен сапасын жақсарту үшін шақырылған қонақтардан ұсыныстар берілді. Дөңгелек үстелге қатысушылар берілген тақырыптар бойынша баяндамалар жасап, пікірталастарға қатысты. Жалпы, дөңгелек үстел нақты нәтиже беріп, мамандық өміріндегі айтулы оқиғаға айналды. Аяқтағаннан кейін барлық қатысушыларға жеке қатысушы сертификаттары берілді. Қорытындылай келе, студенттердің ғылыми-зерттеу белсенділігін арттыру үшін осындай іс-шараларды өткізудің маңыздылығын атап өткім келеді. Қойылымның көрнекілігі мен сапасын жақсарту үшін шақырылған қонақтардан ұсыныстар берілді. Дөңгелек үстелге қатысушылар берілген тақырыптар бойынша баяндамалар жасап, пікірталастарға қатысты. Жалпы, дөңгелек үстел нақты нәтиже беріп, мамандық өміріндегі айтулы оқиғаға айналды. Аяқтағаннан кейін барлық қатысушыларға жеке қатысушы сертификаттары берілді. Қорытындылай келе, студенттердің ғылыми-зерттеу белсенділігін арттыру үшін осындай іс-шараларды өткізудің маңыздылығын атап өткім келеді.

Печать