Шетел филологиясы

Магистратура - Шетел филологиясы

Білім беру бағдарламасы: 7M02310 - Шетел филологиясы (магистр) 7M023 - Тілдер және әдебиет (ғылыми-педагогикалық бағыты) (2 жыл оқу мерзімі) ғылыми және шығармашылық мекемелерге, жоғары оқу орындарының оқытушыларына – гуманитарлық ғылымдарының магистрі дәрежесін береді. Білім беру бағдарламасы еңбек нарығының қажеттіліктері мен жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес келетін маман даярлаудың құзіреттілік моделінің негізінде жасалынған. Бұл модель түлектердің негізгі құзіреттіліктерінің сипаттамасы, олардың дайындық деңгейі және нақты кәсіптік функцияларды орындауға дайындығы болып табылады. Оқу түрі - күндізгі.

            Магистратураның білім беру бағдарламасы магистранттардың заманауи әдіснаманың негізгі ғылыми тұжырымдамалары және шетелдік филология теориясы туралы, сонымен қатар қазіргі білім философиясы мен ғылыми білімнің формалары мен әдістері туралы теориялық және практикалық білімдерін тереңдетуге бағытталған. Тіл білімі және филология саласындағы магистрлерді даярлаудың білім беру бағдарламасы (осы мамандық бойынша магистрлерді даярлауға арналған бірыңғай ғылыми және кәсіптік білім беру бағдарламасына енгізілген бағдарламалар) оқу процесінің барлық үш компоненттерін (әдістемелік және тұжырымдамалық, теориялық және кәсіптік, технологиялық және білім беру) іске асыруға арналған жан-жақты және интегралды түрде мазмұнды міндеттерге сәйкес келеді. Білім беру бағдарламасы сонымен қатар қазіргі заманғы еңбек нарығында сұранысқа ие мамандарды шетел филологиясы саласында шетел тілдері мен шетелдік филологиялық білімнің заманауи талаптарына сай келетін шетелдік филология саласындағы мамандарды даярлауды қамтамасыз ететін заманауи технологияларды ескере отырып дайындауға бағытталған:

- жалпы ғылыми тұжырымдарға, берік теориялық және әдістемелік негізге, филология, салыстырмалы және типологиялық тіл білімі саласында терең білімге ие;

- шет тілдерін жетік білу;

- лингвистикалық ынтымақтастық саласында табысты жұмыс істеуге дайын, сонымен қатар зерттеу мен тәжірибеде жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеруге және қолдануға, өзінің ғылыми құзыреттілігін кеңейту мен тереңдетуге, университеттер мен орта мектептерде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайын адамдар.

         Бұл мамандарды даярлаудың құрылымын, мазмұнын және технологиясын анықтайтын міндеттер:

- шет тілінде білім беру саласындағы кәсіби қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру;

- ғылым магистрінің, шетел филологиясы маманының кәсіби маңызды құзыреттіліктерін қалыптастыру.

            Магистрлік білім бағдарламасының мазмұндық және процедуралық және технологиялық жағы ғылыми-зерттеу қызметін игеру процесінің заңдылықтарын көрсететін инновациялық кәсіби құзыреттілік моделі түрінде ұсынылған.

Бұл мамандарды даярлаудың құрылымын, мазмұнын және технологиясын анықтайтын міндеттер:

- шет тілінде білім беру саласындағы кәсіби қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру;

- ғылым магистрінің, шетел филологиясы маманының кәсіби маңызды құзыреттіліктерін қалыптастыру.

Магистрлік білім бағдарламасының мазмұндық және процедуралық және технологиялық жағы ғылыми-зерттеу қызметін игеру процесінің заңдылықтарын көрсететін инновациялық кәсіби құзыреттілік моделі түрінде ұсынылған.

Шетел филологиясы магистрін даярлау белгілі бір қызмет саласында мамандандырудан тұрады:

а) ғылыми және ғылыми-педагогикалық мекемелерде, ұйымдар мен бөлімшелерде зерттеулер жүргізу;

б) орта (толық) жалпы, орта кәсіптік және жоғары кәсіптік білім жүйесіндегі педагогикалық;

в) қолданбалы (аударма, редактор, сарапшы) оқу орындарында, мәдениетте, менеджментте, БАҚ-та; лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласында және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтің басқа салаларында;

г) білім беру және мәдени мекемелердегі, әдеби және әдеби мұражайлардағы, әлеуметтік-педагогикалық, гуманитарлық-ұйымдастырушылық, кітап шығару, БАҚ және коммуникация саласындағы жобалық қызмет;

д) жоғарыда аталған барлық бағыттардағы ұйымдастырушылық және басқарушылық, оның ішінде: аударма агенттігін / бассейнін құру және басқару саласындағы кәсіпкерлік қызмет; еркін аударма режимінде халықаралық аудармашы ретінде жұмыс істеу; фирмалар мен компаниялардың жарнама бөлімдеріндегі қызмет; халықаралық компьютерлік фирмалар мен компаниялардағы веб-менеджерлердің қызметі.

Шетел филологиясы мамандарын мақсатты даярлаудың негізгі мақсаты - еңбек нарығының өз ұйымы үшін жұмыс істей алатын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті кадрларға қажеттіліктерін қанағаттандыру.

     Филологты мақсатты даярлау студенттердің кәсіби талаптардың принциптері мен міндеттері туралы білімін қалыптастыру негізінде жүзеге асырылады.

Филологтың міндеттері:

  • шет тілдерін коммуникативті құзіреттің барлық кешенінің бөлігі ретінде мәдениаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдану;
  • кәсіби қызмет саласындағы өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі басқару, білім мен жалпы мәдениетті үнемі кеңейту;
  • кәсіби қызмет барысында теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қолдану;

лингвистикалық (лингвистикалық), әлеуметтік-лингвистикалық, дискурсивті (сөйлеу), әлеуметтік-мәдени, стратегиялық / компенсаторлық және әлеуметтік салалардағы білім деңгейін көтеру және білімдерін байыту.

 

Оқу жылы ішінде магистранттар келесі майнор пәндерін таңдайды:

  1. Мәдениетаралық коммуникация теориясы мен практикасындағы когнитивтік лингвистиканың тұжырымдамалық және теориялық негіздері;
  2. Бұқаралық ақпарат құралдарымен ақпараттық-аналитикалық қолдау.

Печать E-mail

универсиада замена