PhD - Шетел филологиясы

    «8D059-Шетел филологиясы» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты - шетелдік филология саласында докторанттар даярлауды қамтамасыз ететін жаңа технологияларды ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру. Оқыту сапасы шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы талаптарына сәйкес келеді.

                Шетел филологиясының білім беру бағдарламасының мақсаты докторанттардың жеке қасиеттерін дамыту, атап айтқанда жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесін бағдарлау, қоғамдағы әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіптік қауымдастықтар мен топтардың құндылық-семантикалық бағыттарын ескеру, шет тілі мәдениетінің өзіндік ерекшелігін құрметтейтін этикалық нормаларды басшылыққа алу, ойлау мәдениетін, ақпаратты талдау, синтездеу, мақсат қою және оған жетудің жолдарын таңдау қабілеттерін дамыту ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін меңгеру, әлеуметтік-мәдени және мәдениаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ету.

          Бағдарлама сонымен қатар кәсіби өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылыс, жоғары мәдениеттілік, толеранттылық, тұрақты моральдық ұстаным, логикалық ойлау, қабылдау дәлдігі, шығармашылық қиял, этносаралық, конфессияаралық, халықаралық қатынастар жағдайларында сындарлы, кәсіби сұхбаттасу қабілеті сияқты кәсіби маңызды сапаларды дамытуға бағытталған. Ғылыми, оқу, редакциялық, аударма, мәдени және ұйымдастырушылық қызметтеріне зығыр.

                Мамандықтың білім беру бағдарламасының моделі ұсынылатын білім беру жүйесінің ерекшелігін көрсететін үш негізгі мазмұнды компоненттерден тұрады (әдістемелік - тұжырымдамалық, теориялық - кәсіптік, технологиялық-білім беру), оларды теориялық және практикалық білім мен дағдылардың келесі блоктары іске асырады:

    - танымдық - тұжырымдамалық блок,

    - құзіреттілік - өнімді бірлік.

    - технологиялық және технологиялық блок.

    - шағылыстыратын түзету блогы.

                Бағдарламаның мазмұны модульдерде келтірілген.

                Докторанттардың ғылыми-педагогикалық қызметін үлгілеудің теориялық, әдіснамалық және процедуралық-әдіснамалық негізі - бұл шетел тілін оқытудың жаңа әдістемесінің отандық әдіснамалық ғылымында дамыған негізгі және жүйелік фактор болып табылатын әдіснамалық қағидалар жүйесі.

    Оқу саласы

    - танымдық - мәліметтер қорының тұжырымдамалық-блоктық мазмұны, білім беру

    Докторантура бағдарламасы жан-жақты іргелі теориялық мақсатқа бағытталған

    жаттығу

    - докторанттардың әдістемелік, теориялық және практикалық білімдерін тереңдету

    қазіргі заманғы шет тілін оқыту әдістемесінің негізгі ғылыми тұжырымдамалары, сонымен қатар қазіргі білім философиясы тұжырымдамасы және ғылыми таным формалары мен әдістері.

     Нәтижесінде студент ғылыми құзіреттілігін дамытады,

    ақпаратты іздеуді және теориялық және практикалық дағдыларды зерттеу мен оқытуда қолдануды қатыстыру.

     Негізгі компоненттер: ақпаратты іздеу; аналитикалық және синтездеу; шығармашылық модельдеу; диагностикалық-эксперименттік және ғылыми-металқұндылық құзіреттіліктері.

    Бұл блок пәндегі технологиялық блокпен органикалық түрде байланысқан мазмұны. Бұл жаңа ақпаратты пайдалану арқылы - коммуникативті, шығармашылық - интерактивті технологиялар (проблемалық дәріс, лекциялық пікірталас, ми шабуылы, лекция - әңгіме, сингектика, эмпатия және әдіс ассоциациялар, ойлау әрекетін модельдеу технологиялары, кейс әдісі, шығармашылық проективті тапсырмалар) оқытудың интерактивті әдістері және қалыптасуы теориялық және тұжырымдамалық білім және кәсіби маңызды дағдылар

    докторанттар өз бетінше іздену, ғылыми білім нәтижелерін жалпылау дағдыларын қалыптастырды. Инновациялық технологиялар кешені мәдени-коммуникациялық, зерттеушілік (ақпараттық ізденіс, шығармашылық модельдеу, проективті) кәсіби анықтайтын құзіреттіліктердің қалыптасуын қамтамасыз етеді.

     

    Кәсіби қызметтің түрлері.

    - Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында оқытушы және зерттеуші, тіл білімі және әдебиеттану маманы.

    - Теориялық және қолданбалы лингвистикалық бағыттағы ғылыми-зерттеу институттарында ғылыми қызметкер.

     

    Білім беру бағдарламасына үміткерлерге қойылатын талаптар.

    Докторантураға магистр дәрежесі және кемінде 1 (бір) жұмыс өтілі бар адамдар қабылданады. Докторантураға шет тілінен түсу емтихандарын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің талаптарына сай өткізеді. Мамандыққа түсу емтиханы осы білім беру бағдарламасына қабылданып, КазУМОиМЯ-да өткізіледі.

    Оқу мерзімі - 3 жыл.

     8D059-Шетел филологиясы мамандығы бойынша PhD докторларын даярлау мемлекеттік білім беру тапсырысы (грант) аясында, сонымен қатар ақылы негізде жүзеге асырылады.

    Оқу түрі: күндізгі.

    Абылай хан атындағы ҚазМЗУ-да докторлық бағдарламаны толығымен аяқтап, докторлық диссертацияны сәтті қорғаған адамдарға «D059 - Шетел филологиясы» білім беру бағдарламасы бойынша мемлекеттік стандартқа сәйкес жоғары PhD дәрежесі беріледі.

    Печать E-mail

    универсиада замена