Менеджмент және маркетинг

Академиялық дәрежесі: бизнес және менеджмент бакалавры

Оқу мерзімі: 4 жыл

Дайындық тілі: қазақ, орыс

  "Менеджмент және маркетинг" білім беру бағдарламасы бизнес-процестерді басқаруға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және динамикалық нарық жағдайында инновациялық шешімдерді енгізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды дайындайды.

Бағдарламаның негізгі артықшылықтары басқарушылық және маркетингтік пәндерді біріктіретін оқытуға кешенді көзқарас, кейс-әдістер, бизнес-модельдеу, Жобалық жұмыс қолданылатын практикалық бағыттылық, Қазақстанның және шетелдің жетекші компанияларында академиялық ұтқырлық пен тағылымдаманы қамтитын халықаралық мүмкіндіктер, сондай-ақ студенттердің деректерді талдау дағдыларын қалыптастыратын цифрлық технологиялар болып табылады,  CRM жүйелері және сандық Маркетинг.

Бағдарламаның бірегейлігі-қазіргі заманғы бизнестің сын-қатерлеріне бейімделе алатын мамандарды даярлау. Түлектер стратегиялық басқару, брендинг, маркетингтік аналитика, персоналды басқару және цифрлық коммуникация дағдыларын игереді.

Жоғары білікті профессор-оқытушылар құрамы студенттерге нақты бизнес-кейстерді, рөлдік ойындар мен тақырыптық пікірталастарға қатысуды, психодиагностикалық тестілерді игеруді және бизнестің өзекті мәселелерін шешуге бағытталған жобаларды әзірлеуді қамтамасыз етеді.

Бағдарлама түлектері келесі құрылымдарда жұмыс істей алады:

- Корпоративтік секторда (басқару, маркетинг, HR, стратегиялық даму)

- Консалтинг және маркетингтік агенттіктер

- Қаржы және IT-компаниялар

- Мемлекеттік және зерттеу құрылымдарында.

Бағдарлама түлектері келесі функцияларды орындай алады:

- Стратегиялық басқару жөніндегі Менеджер

-Маркетингтік зерттеулер және digital-маркетинг бойынша маман

- Бренд-менеджер, маркетингтік жобалардың жетекшісі

- Бизнесті дамыту және персоналды басқару жөніндегі кеңесші.

 Бейіндік пәндер: География / Математика

Печать E-mail

универсиада замена