Академиялық дәрежесі: бизнес және менеджмент бакалавры
Оқу мерзімі: 4 жыл
Дайындық тілі: қазақ, орыс
"Менеджмент және маркетинг" білім беру бағдарламасы бизнес-процестерді басқаруға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және динамикалық нарық жағдайында инновациялық шешімдерді енгізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды дайындайды.
Бағдарламаның негізгі артықшылықтары басқарушылық және маркетингтік пәндерді біріктіретін оқытуға кешенді көзқарас, кейс-әдістер, бизнес-модельдеу, Жобалық жұмыс қолданылатын практикалық бағыттылық, Қазақстанның және шетелдің жетекші компанияларында академиялық ұтқырлық пен тағылымдаманы қамтитын халықаралық мүмкіндіктер, сондай-ақ студенттердің деректерді талдау дағдыларын қалыптастыратын цифрлық технологиялар болып табылады, CRM жүйелері және сандық Маркетинг.
Бағдарламаның бірегейлігі-қазіргі заманғы бизнестің сын-қатерлеріне бейімделе алатын мамандарды даярлау. Түлектер стратегиялық басқару, брендинг, маркетингтік аналитика, персоналды басқару және цифрлық коммуникация дағдыларын игереді.
Жоғары білікті профессор-оқытушылар құрамы студенттерге нақты бизнес-кейстерді, рөлдік ойындар мен тақырыптық пікірталастарға қатысуды, психодиагностикалық тестілерді игеруді және бизнестің өзекті мәселелерін шешуге бағытталған жобаларды әзірлеуді қамтамасыз етеді.
Бағдарлама түлектері келесі құрылымдарда жұмыс істей алады:
- Корпоративтік секторда (басқару, маркетинг, HR, стратегиялық даму)
- Консалтинг және маркетингтік агенттіктер
- Қаржы және IT-компаниялар
- Мемлекеттік және зерттеу құрылымдарында.
Бағдарлама түлектері келесі функцияларды орындай алады:
- Стратегиялық басқару жөніндегі Менеджер
-Маркетингтік зерттеулер және digital-маркетинг бойынша маман
- Бренд-менеджер, маркетингтік жобалардың жетекшісі
- Бизнесті дамыту және персоналды басқару жөніндегі кеңесші.
Бейіндік пәндер: География / Математика